Äntligen!

Tack gode Gud för snabbläkande munnar säger jag bara. Det är 9 dagar sen operationen, äntligen är träningsförbudet över, och jag tar knappt nåt smärtstillande längre så nu är det bara att köra :) Abbe och jag firade det med en MTB-tur precis som jag lovat.

Jag hade verkligen glömt bort hur roligt det faktiskt är att cykla i skogen. Det var ett bra tag sen sist. Jag har tillbringat det mesta av cykeltiden på landsvägen på sistone och det hade ju satt spår.. Där det blev ordentligt tekniskt var jag lost och lillebror tog sig fram bra mycket smidigare.. ;) Men vi hade en grymt rolig stund i skogen iaf!

Förhoppningsvis blir det lite mer cykla i helgen, förmodligen redan i morrn då det är träning i klubbens regi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0