2 dagar senare

Bloggen har inte varit prio ett de senaste två dygnen, trots att jag haft all tid i världen... Den tiden har jag sovit bort, läst bort och slöat bort. Hela gårdagen tillbringade jag på soffan hos mormor och morfar, och blev servad med mannagrynsgröt och nyponsoppa.!

I går när jag vaknade tänkte jag: "Vad skönt att jag faktiskt inte är mer svullen än så här! Vilken tur jag har haft!"
I morse när jag vaknade tänkte jag: "SKIT! Det kunde faktiskt bli värre..."

Nu ska jag försöka låta bli att överdriva, för så himla illa kanske det inte är. Men det känns. Och jag känner mig som en fotboll. Typ.

På förmiddagen gjorde jag en blixtvisit på skolan, hämtade lite böcker och kollade på folk :) Hehe :) Jag blir så otroligt rastlös av att inte orka göra någonting, utan bara vara still och göra nada... Blä!

Väl hemma sov jag bort ett par timmar. Läskigt hur många timmar en människa kan sova på ett dygn!

Nej, nu ska jag ta och försöka äta någonting. Puré eller yoghurt eller nåt annat fantastiskt... ;)

Btw, såg ni tidningen igår? Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0