Ny vecka...!

Ännu en måndag är avklarad! En måndag där det kliats i huvudet åtminstone halva dagen. Intagningsprov på Vasaskolan, Gävle, var det meningen att jag skulle åka på idag som livlina utifall jag nu inte skulle komma in i Uppsala. Men i går kväll tänkte jag att "Nä, kommer jag inte in i Uppsala skiter jag i musik på gymnasiet och väljer nåt annat istället" :) Och så var det med det.! Jag var livrädd för att göra tokigt och försökte förgäves få tag i SYV på förmiddagen, men jag inväntar omvalsperioden i april.. och så gällde det ju bara 2:a handsvalet... :)

På eftermiddagen har jag i alla fall pusslat lite med musiken till mitt och Silvas pass, kommer bli kanon :)

Kvällen har ägnats åt ännu mer musik, med körsång i kyrkbyn.! Mysigt, för det var ett tag sen nu.

För att följa upp gårdagen så blev den inte precis lugnare ju längre dagen gick utan snarare tvärtom! Slog ihjäl ett par timmar hos Silva m Spinn of Hope-planering :) och efter det avslutades veckan med ett dundrande pyramid-spinningpass med Linda! Kanonhärlig uppladdning inför den nya veckan!

Nu blir det SOVA som gäller. Imorrn blir det frysa för hela slanten, kommer tillbringa dagen i ishallen och heja på skolans grabbar som spelar hockey :) På onsdag är det min tur att stå på isen, rinkbandy på G... :D


Natti Natti! :*


P.S. Måste visa upp mina nya små underbara örhängen...



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Hjärtat! Örhängena är jättefina men jag undrar hur går det med mössan... ;)

Kram kram!

2009-03-10 @ 19:56:22
Postat av: Matilda

Tack! ;) OH MY GOD!! Shit pommfritt... :S host och krax



;)

Kram!

2009-03-10 @ 19:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0