Musik + Välgörenhet = SANT!

Weehoo!

Som sagt, jag skulle återkomma om Operation Dagsverke.. Och här kommer uppföljningen! :) Jag och min mormor spånade om aktiviteter till OD i  helgen och hon kläckte en himla smart idé som jag spann vidare på.. "Varför inte hålla en konsert?" sade hon och tankeverksamheten sattes igång rejält i mitt lilla huvud! :) Jag har nu kollat upp möjligheterna och pratat med församlingens präst om att få låna kyrkan. Kanon! Idén spred sig till mina musikaliska vänners öron och de hakade mer än gärna på!

Måndagen den 4:e maj, kl. 19.00 Karlholms Kyrka. BE THERE! :)

Vi bjuder på sång och musik, och kommer att ta upp någon form av gåva/kollekt/intreäde. Pengarna går oavkortat till Afghantistans skolungdomar genom projektet Operation Dagsverke. se www.operationdagsverke.se 

Hjälp oss att hjälpa! :)

Natti natti.. :*



Kommentarer
Postat av: Emelie

... faktum är att det där är en förbannat bra ide, kanske så bra att jag borde pallra mig dit och beundra er ;D (... själv ligger jag och sover hela dagen och plockar sedan pengar ifrån egen ficka)

2009-04-01 @ 01:17:33
URL: http://suckmylollipop.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja den varianten funkar ju oxå.. ;) Det tycker jag absolut att du ska komma å göra ;D

2009-04-01 @ 16:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0