Heeeelg! :)

Att ha fått helg en torsdag känns ju helt fantastiskt bra! Lärarna har studiedag i morgon så då får vi vara hemma och ha det skönt.. :) För att fira den tidiga helgen har jag kört spinning för fulla muggar nu ikväll. Benen är ordentligt möra efter 3 timmar på cykeln. Sista pulspasset gick av stapeln, så nu är det bara att damma av Treken och fortsätta utomhus antar jag... ;) Har suttit och bläddrat i en av cyklisternas alla biblar på eftermiddagen..  

 


I morrn blir det en tur in till stan för frisörbesök. Lite pluggerier ska jag hinna med och på kvällen bär det av till Tierp för en mysfredag med pappa.!

Helgen ska jag tillbringa i Karlholm för att sprida lite sångglädje bland de yngre. Ett miniläger lö-sö med barnkör, miniorer och juniorer ska gå av stapeln och jag och ett par kompisar är med som ledare. Det kommer bli kanonkul att göra det här med dom. Vi avslutar med föreställning för allmänheten på söndag :)

Jag inser redan nu att ännu en helg kommer att rinna förbi lite för fort, men snart är det ju påsklov... ;)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0