Friday!

Fredagen snart över. Dagen har gått i ett nafs. Började med att bjuda tre "små utsvultna" pojkar på frukost i morse, varefter det bar iväg till stan. In till Gävle och in på frisersalongen med en hel klan som skulle få håret klippt. Jag vågade mig på att klippa av ännu mer i bakhuvudet och har ordentligt kort nu! Kul! :) Efter ett par små ärenden och lunch begav vi oss hemåt igen.

Hemma möttes jag av en odräglig katt som var sjukt tulig.

Kvällen har tillbringats hos pappa, med matlagning och Let´s Dance! På menyn stod tomatsallad följd av pasta med pepparrots- och parmainbakad lax! Kanongott!



Nu är det sovdags för jag misstänker att morgondagens sömn inte blir särskilt god, liggandes på ett liggunderlag i en sal med 20 st  tjattrande 7-11-åringar. :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh det ser gott ut det där! Vilken myskväll!



Läste också i cyklopedin går :-) cykelnördar som vi är hihi



Lycka till på lägret!!



Kram Lina

2009-03-21 @ 17:25:57
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: #14 Emppa

Började med att bjuda tre "små utsvultna" pojkar på frukost i morse? /\

|

|

|

2009-04-23 @ 16:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0