Skitväder

Utebliven cykling för min del. Skulle egentligen i nuläget legat och sovit på söta örat uppe i Rättvik för att under morgondagen cyklat mellan-sträckan på Siljan var det tänkt. Pappa & jag har dock under kvällen bestämt oss för att vi stannar hemma. Känns inte riktigt värt det i det skitväder som Dalarna får i morrn. Det får bli en annan gång helt enkelt! :) 

Troligen blir det garanterat en del cyklande på hemmaplan i stället om vädret är hyfsat, men i morgon kommer 8 (?) st av ACTs ungdomar cykla Lilla Lida Loop i Stockholm och jag åker med som support och fotograf... ;) ! Trevlans!

Näst sista skolveckan är slut.. Om en vecka har jag sommarlov.. Overkligt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fantastisk annons du har fått pga den rubriken :-)

2009-06-07 @ 19:33:33
Postat av: Matilda

Hahaha! Det hade jag inte sett förr!

2009-06-07 @ 19:36:26
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0