Pust!

Sitter i soffan och andas ut efter två, minst sagt, intensiva dagar. De har bestått av lektioner i orgel, brukspiano och kördirigering och jag har haft min första sånglektion någonsin.

Det är givande, och visst är det roligt, men även väldigt krävande.

Orgel- och dirigeringslektionerna har jag med en organist/kördirigent från domkyrkan, piano med Anders Bromander, och sång och teori med två kvinnliga kyrkomusiker, och dessutom har vissa en orgellärare från Lettland som är en väl erkänd organist. Spännande människor att träffa :)

Under morgondagen har jag sång, orgel och piano på schemat och har en lång dag att vänta!

Nu tror jag att jag ska ta och ställa upp en låtsaskör av stolar och ställa mig och vifta lite ;)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter ju jätte kul och givande. kram Mathilda

2009-06-16 @ 21:16:45
Postat av: Anonym

Kul med Anders Bromander som pianist. Det var han som spelade på vår skiva på Östanvind tiden. Anna

2009-06-16 @ 22:41:14
Postat av: Felicia

slå inte nån utav stolar mitt upp i allt viftande bara ;)

saknars dig, flicka <3

2009-06-17 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0