Kvällsnöje

Hej svejs!

Idag förvånades jag över hur mitt rum kunnat bli så stökigt sen jag åkte till Norrland trots att jag, som ju är rummets innehavare, har varit borta. Sen insåg jag att det tydligen bara krävs att jag är hemma 4 dagar för att det ska se ut som självaste Fan har dragit fram.

Det åtgärdades ganska snabbt när det upptäcktes.

Annars är jag på himla gott humör faktiskt! Ska packa ihop en väska, äta och sen bege mig emot Snatra. Dock inte till mormodern, utan jag ska tillbringa kvällen och natten ihop med den här sötsaken! :) Det blir mycket trevligt! Jag hoppas på att få låna övriga Twilight-böcker av henne.. (a) Plus att jag misstänker starkt att vi båda har orsakat skavsår i öronen på varandra innan vi skils åt igen i morrn. Vi har ju en del att ta igen! :) <3

Puss gumman! Vi ses snart! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0