Kväller

Tänk att jag aldrig lär mig. Har varit uppe alldeles för länge för att det ska kännas behagligt när klockan ringer i morrn bitti 05.45... Och här sitter jag nu. Smart. Det vore ännu mindre smart om det inte vore för att jag faktiskt får "sovmorgon" på måndag.


Repmånad gick ju på TV, då kan man ju för sjutton inte gå och lägga sig!

Om 7 timmar står jag i gropen så det är nog dags att sova..

God natt!


Edit:
Jag försökte knäppa kort på 1101 Blomman idag, men hon ville inte det. Slängde och dängde med huvudet så fort jag visade mig med kameran. Ingen fotomodell hon inte..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Som sin namne alltså! Nya försök gumman! kram

2009-07-06 @ 11:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0