Inte min dag

Nä, det var nog inte min dag idag helt enkelt!

Morgonen började med att jag glömde stänga en kran, det ledde inte till några missöden men hade kunnat.

På förmiddagen efter vi kikat på ett par kor i robotstallet gick jag i godan ro in, varefter G snart ringde ut mig igen. En ko stod i gamla ladugården. En som hörde till robotstallet.. Så långt bort som den kunde komma hade den tagit sig.

Lyckligtvis bidde det inga missöden där heller, det hade kunnat varit värre. ;) Men självklart hade kon tagit sig ut genom ett litet prång där jag inte stängt till, då jag smidigt hoppade ut mellan kossorna och gick över foderbordet istället... Gissa om jag kommer få äta upp det :)

Ingen dag är den andra lik på en bondgård, det är ett som är säkert - och det är ju det som är själva tjusningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0