Hitkörd och avstjälpt

Yes, det är dagens känsla. Det är lite både och att vara hemma såklart. Längtar redan upp igen men det går inte att komma ifrån att det är skönt att vara hemma.

Jag är sjukligt trött idag och gick upp i vanlig mjölkningstid i morse för att åka in till Läkerol Arena och kika på Abbes match. Det är ju inte utan att man blir lite stolt storasyster när lillebror likt proffsen gör entré ut på isen :)

Mina (ca) 3 veckor i Norrland har varit fantastiska, som så brukar. Det var ju inte direkt någon nyhet eller förvåning att det skulle bli så. ;) 

Jag kommer hem med:
- Ladugårdslukt, nej, ladugårdsdoft kvar i håret
- skit under naglarna,
- Ewas underbara, hemgjorda ost i bagaget,
- skålar till aiolin så jag kan känna mig hemma även när jag är hemma,
- 1000 nya kunskaper,
- valkar i händerna,
- ny energi,
- funderingar på när jag ska åka tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Mattis hjärtat. Nu får du hejda dig lite, vi är några på hemma´plan också som vill ta del av din energi lite innan du åker nästa gång. :-)



Kramar Pappa

2009-07-19 @ 00:28:15
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0