Hit och dit

Ja, hit och dit flänger jag hela tiden.

Gick upp halv sju i morse efter en alldeles för kort natt för att åka till U-sala och spänna tandställningen. Lyckliga jag.

Spänningen varade ungefär 15 min, och sen var det 45 min till "stan" öppnade och en timme till nästa tåg skulle gå.. Dötid med andra ord, men med Twilight i händerna kan man gärna ha dötid en hel dag.

Stannade kvar och gick på stan drygt en timme och fixade lite smågrejor. Torrschampo till Taizéresan stod på inköpslistan bl a.. Knallade in på Myrornas en sväng, hittade dock inga skor men annat roligt.

Det blev en långvisit hos farmor och farfar på eftermiddagen, och som alltid på sommaren nallar man en hel del jordgubbslanden och smultrongömmorna.. Gott!

Vi ska nu ta och bege oss till Karlholm, till morbror och hans familj. Det var ett tag sedan så det blir mysigt! Jag står för kvällens dessert - förvånade? - och är i skrivande stund iklädd ett mjöligt förkläde, har ett par plåtar i ugnen och jordgubbar i rödvinsmarinad!


Det här med bilder på shoppingfynden är ju inte riktigt min grej som ni märkt. Hur som helst så älskar jag mina inköp på myrorna (väska + bälte), och det gula nagellacket (hm, där kom det..). Osså har jag ju nu egna Twilightböcker! Lycka!

Kommentarer
Postat av: felicia

då behöver du inte min längre då ? ;)<3

2009-07-23 @ 17:48:56
URL: http://fliiiisaan.blogg.se/
Postat av: Emil Norling

Men jag tycker du borde spara lite åt mig iaf. :)<3

2009-07-23 @ 18:30:44
URL: http://emilnorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0