Det var kul fast ni kom! ;)


Puh.. Den som var gladast i morse kl 6 var garanterat mamma som såg sin chans att hoppa upp från golvet i lillstugan där vi sov, sno min säng och somna om då jag gick ut och mjölkade.. ;)


Några fler timmars nattsömn hade inte suttit fel, men å andra sidan var kvällen före väldigt trevlig så det kunde väl vara värt det.


Det har inte varit fullt lika intensivt idag och jag har passat på att ta igen lite sömn. Ändå är jag så trött nu att jag ligger i sängen och fnissar då jag hör varningssignalen från ensilagebehållaren där ute.. Med den enkla anledningen att jag lyckades skrämma min kära lillebror rätt skapligt med den här om kvällen ;)


Elakt kanske, men ganska kul ;)

Det var kul fast ni kom ;)


Ännu en kalv har idag sett dagens ljus och det fylls på undan för undan i kalvstallet. En liten snygging!


Eftersom jag ska upp i ottan i morrn verkar det vara en bra idé att sova nu kanske..


God natt alla människor!


/Matilda - Utan hemlängtan trots besök hemifrån. (Det fanns ju inte på världskartan att sätta sig i bilen redan idag och åka hem, det kan jag ju säga. En vecka kvar!).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0