Lång dag

Det blev en sen kväll, en kort natt och en tidig morgon. 9.00 i morse landade jag hos Larssons och umgicks med kusinerna bus hela förmiddagen. Jag har fortfarande inte smält att jag under den tiden hann förlora i NHL 08 med 0-7 mot Arvid... ;) Kanske blir det revansch i morrn? Näe, skulle inte tro det. Jag kommer aldrig lära mig.

Nu på eftermiddagen har jag landat i Tierp hos pappa, hunnit slänga ur mig ett antal puckade kommentarer som vanligt, gjort en sats cupcakes och en sats pasta.

Nej nu ska vi se om jag ska se till att tjuvträna lite vid trumsetet eller kanske slänga i en film..?


Kommentarer
Postat av: Birgitha

Hej Matilda! Jag tror jag kommer ner till dej så du får bjuda på en god middag med pasta.

har tänkt extra på er nu när jag såg att Asta dött.

Stor Kram till er! Birgitha



Hörde ikväll att Tobbe hittat Josses blogg.

2009-12-30 @ 21:09:01
URL: http://wellnessbyme.se
Postat av: Matilda

Hej! Du är så välkommen så :-)

Ja han har hittat på den och visat mig också, jättekul!



Stor kram tillbaka

2010-01-01 @ 22:41:15
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0