Inaktiv men aktiv så det förslår

Senaste tiden har jag varit pinsamt inaktiv här på bloggen. Det är annat än vad man kan säga om livet i verkligheten. För det är just aktivitet och flängande som gör att stackars bloggen blir lite lätt bortprioriterad..

Almanackan är bedrövligt fulltecknad, det kostar att ligga på topp. Haha! ;)

Efter en konstig och stressig start på kvällen gjorde jag, Ebba & Jonas riktigt bra ifrån oss i kyrkan ikväll! Fem låtar brakade vi av, jag kom upp på tonerna på Preludiet/Ave Maria, Ebba hann dit och sjöng så vackert så, och Jonas har aldrig sjungit Decembernatt snyggare! Lyckad kväll med andra ord!

I morgon får jag sova ÄNDA till halv åtta och sedan hem och städa och handla. Sen hoppas jag få träffa Emil äntligen efter en hel vecka!

Good night, sleep tight.

Discovery Channel är världens äckligaste TV-kanal. Eh, jag har ingen som helst lust att titta på någon som äter levande larver, pinfärska råa gettesticklar, simmar på en platta bland alligatorer och fångar havskatter med bara händerna. Det är inte ens underhållning. Det är bara kräkvarning så det förslår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0