Hostii Kraxinen

Som alla andra tisdagar är även denna en trött sådan. Var till Stora Staden igår kväll och sjöng med hes röst, men ändock.. Jag sjöng lite iaf! Det var riktigt roligt, nu börjar repertoaren sitta och mycket sitter även fast man inte tror det. Carmen var fulltaligt igår, och märks en grym skillnad på när alla är där och inte. Kul! Nu är det finlir som gäller.

Jag tycker allt att ni kan komma och lyssna på oss när vi kommer till Tierps Sockenkyrka och har konsert den 24 januari klockan 16! :)

Hålis hålis. Åter hålis.

På eftermiddagen ska jag ha spinning med en av Idrott och hälsa B-klasserna. Det ska verkligen bli spännande.

Så, engelska-mat-kör-sång-spinning.

Nu ska jag fila naglarna och leta upp ett piano!




Kommentarer
Postat av: ebbis

kommer vi att ha lika skor på konserten kalle? :O:O <3

2009-12-01 @ 10:58:12
URL: http://ebbaasikbreg.blog.se
Postat av: Å

Tack för igår, mysigt!

2009-12-01 @ 21:11:59
Postat av: Matilda

Tack själv Åsa :)



Haha, Ebba nästan iaf! Och ja, jag är väl inte förvånad ens.. :D <3

2009-12-01 @ 21:52:58
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0