Debut

Så var debuten avklarad. Avslutningen hölls i missionskyrkan som dagen till ära var fullsatt. Teatern var så grymt rolig och det gick ju bra! Otroligt nog var jag mindre nervös inför teatern än jag brukar vara för att sjunga t.ex. Det blev ju lite smått hysteriskt bara. Efter "Nature Boy" var det bara att svida om till den bedrövligt fula, blommiga klänningen och ta fram rullstolen. Sen ner igen, dra av klänningen, spotta ut halmen och hoppa upp på orgelpallen.

Efter avslutningen blev det en tur tillbaka till skolan med all rekvisita och sen ner på stan för fika! Jenny, Victor, Anna och jag slog oss ned på Landings där vi blev fast med bakelse och kaffe i nästan 1½ timme. Summering av terminen och massa annat snack. Perfekt avslutning på terminen! :)

Tung vecka har det varit. Luften börjar gå ur mig nu men jag fattar fortfarande inte att det är julafton om 6 dagar den här tiden. Helt galet! Jag konstaterade idag, mer än någonsin, vilken härlig skola jag faktiskt går på och vilka härliga människor jag hamnat med. Gissa om jag ska njuta av sovmorgon i morgon!

Förhoppningsvis blir det film om en stund och fram tills dess ska jag roa mig med lite pysslig aktivitet!


Kommentarer
Postat av: Faster

Jag är så glad för din skull att Boland är helt rätt.

2009-12-19 @ 17:48:52
Postat av: Evve

Sv: Haha, våra avslutningar var väldigt lika ^^, Jag säger bara: JUULOOOOOV!! :'D Åh, va härligt!

Här ska hälsas! Jag lovar att alla hälsar härifrån med! :)

2009-12-19 @ 20:32:45
URL: http://earlysunsets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0