Blandad kompott

Rock "slash" Disco stod på dagens agenda. Halv sal, men taggade deltagare som ordnade till tryck ändå! Nu är ju inte rock min starka sida och jag fick sköta även den biten då min kollega inte kunde joina mig.

Så alltså: Jag, discodivan var lite schizofren ikväll med två personligheter, varav en inte var min rätta. Å andra sidan.. Vem vet, kanske är jag på väg att vänja om? Hemska tanke.. ;)

Men jag fick ju offra mig kvällen till ära och plocka fram min - annars obefintliga - rockiga sida! Ganska stört att försöka få med allt på en gång..






Jag kan inte säga annat än att det var sjukt roligt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag säger ju det...Din frilla ser alltid ut så där innan du åker hem här i från och det är AS snyggt! :)<3

2009-12-11 @ 17:11:29
Postat av: Matilda

Men Emil då. ;) Tack sötnos! :) <3

2009-12-11 @ 23:18:16
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0