Det var det

Min svåger Bigga-Råger Dråger. Diggar Råger dråger? Näe.

Det var vad vi kom fram till ikväll. Nu är han ju inte min svåger, men vad gör man inte för att få till ett bra rim...


Kan hända att tröttheten tar över när ett blogginlägg ska skrivas tjugo över midnatt, efter en körig dag.

Hur som helst, bröllop och kräftskiva är avklarat! Bröllopet var fantastiskt mysigt, brudparet var så vackra så, och körsången gick bra. Mycket roligt att få närvara :)

Kräftskivan är precis nyss avslutad efter en kväll på altanen med infravärmen som bästa kompis. Mycket trevligt har det varit och jag kan lova att jag fått många skratt under kvällen. Min uppgift var att fixa kräftor och efterrätt och jag tror jag lyckades med uppdraget, även fast fiskelyckan kanske inte visade sig från sin bästa sida. Tack för ikväll hörni!



Det senaste nytillskottet i Snatra Kattfamilj


Bigga-Råger tycker av någon konstig anledning om att gömma sig bakom gula blommor. Kan inte förstå varför. Rosor som solrosor.


Den här lilla Knas-Fia är en riktig linslus som gärna apar sig framför kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0