Madonna

Ibland håller man inte vad man lovar, eller så skyller jag på att tankarna fortfarande inte var samlade igår.

Som ni redan förstått så hade vi en fantastisk kväll på Ullevi i söndags. Regnet hängde i luften hela dagen och vi begav oss iväg mot arenan runt fem på kvällen då publikinsläppet skulle öppna vid halv sex. När vi väl kom in kunde vi knappast tro att det var sant, det kändes som att vi i princip kunde peta på scenen som var ca 3 meter bort. Då var det fortfarande 2 timmar kvar till förbandet skulle köra.

Vi hittade trevligt sällskap och timmarna gick iaf ganska snabbt. Inte ens en himmel som verkligen öppnade sig kunde få publiken på annat än bra humör. Hux flux stod Paul Oakenfold vid sitt mixerbord på scenen och förvandlade Ullevi till en enda jättefest och ett jätte-dansgolv. Han är grym den killen. Pappsen & jag har alltid använt hans mixar flitigt i spinningsalen och det var coolt att se honom "in action".

Uppvärmningen tog slut och en ytterligare väntan tog sin början innan stjärnan själv väl klev ut på golvet.

Ståpäls, skrik och näst intill tårar i ögonen. (I fortfarande genomblöta kläder efter regnet. En liten petitess som, faktiskt, inte en människa hade tid att bry sig om)

Jag insåg efter konserten att jag måste ha befunnit mig i något slags vakuum under den 2 timmar långa konserten. Allt annat än Där och Då var bortkopplat. 2 intensiva timmar av lycka, sång, dans och ÖS. Hennes nya stil med techno-beat och dyl fick vassa och dåliga recensioner, medan det var precis som vi väntat.

Ingenting att klaga på med andra ord.

Om ni vill kika på fler bilder än de jag lägger ut så kan ni gärna ta en titt på pappas blogg, han har ett par riktiga dunderbilder!

Sällskap fick vi!


Ja, så där nära var vi! :)


Vänta, vänta och vänta




Äh, lite regn är väl inget!




För att ni inte ska missa den här fantastiska bilden som pappa tagit, lägger jag ut den iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0