Ledig dag

Den lediga dagen skulle ägnas åt hemuppgiften, så det fick bli förmiddagens sysselsättning. Bara renskrivning och korrekturläsning kvar nu.

Det fick bli kafferep på eftermiddagen, trevlans var det och jag fick prata av mig lite eller vad säger ni..? ;) Kan hända att jag har orsakat skavsår i öronen.

Nu ska jag ta mitt pick och pack och bege mig till min kära far där det vankas middag. Därefter återstår städning av cykelsalen på Aktivéra - allt för att ge våra deltagare ett trevligt välkomnande när säsongen drar igång på måndag! Min cykeltermin startar om precis en vecka, alltså på torsdagen. Visserligen är det inte mitt eget pass men jag får äran att starta upp då ordinarie intstruktör är upptagen.

När jag ändå håller på så tänker jag göra reklam för mitt eget pass som är på söndagen samma vecka. Alltså: Söndagen den 30/8 kl 18.30 bör ni bege er till Aktivéra för att - om ni vill - få en svettig start på hösten. Besök gärna de jippon som föreningen anordnar i helgen, själv har jag annat för mig tyvärr. Ni kan kika här.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Skrattar gott... :-)



Din far verkar lite för vass på Photoshop hjärtat. Fick en kommentar från en jobbarkompis idag som inte förstått hela innehållet i detta... ;-)



http://karlssto.blogg.se/2009/august/barn-ar-bra-att-ha.html



Kram Pappa

2009-08-21 @ 21:51:55
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0