Fortsättningen följer

Nu är det ju så att det faktiskt är flera dagar sen jag kom hem från Frankrike så det har hunnit hända en hel del mer.

I måndags fick jag, efter försenade tåg och annat, pusta ut hemma. 15 timmar varade det. Vad gjorde jag sen om inte satte mig ner på rumpan igen. Vi begav oss till Åland och mot Degersand. TÄLT

Hur som helst är det himla mysigt och vackert på det där stället och så hade jag bra sällskap! Om man bortser från myggorna som fullständigt höll på att äta upp mig.

Dagen därpå blev det sol och bad. Det var himla trevligt att prova på hur det känns. En riktigt smaskig förkylning fick jag med mig i resväskan från Taizé och den lyckades orsaka att all min röst försvann! Matilda var tyst ända fram till kvällen. Det ni! Man kan inte tro det förrän man ser det, fråga Anders.

Under kvällen dök det övriga sällskapet upp och truppen var samlad!

Tredje dagen finns det inte riktigt ord för. Den började inte riktigt som tänkt, med en krossad bilruta (OBS, ej inbrott), fortsatte sedan mycket trevligt visserligen, men avslutades inte heller som tänkt.

Ni vet, det är ju det här med svensk och finsk tid.

Vid kajen till Ålandsfärjan: Nämen! Oj vad gott om tid vi har på oss! En hel timme i förväg!
I samma sekund: Färjan lägger ut och åker iväg...

Sista färjan.

Vi fick en bonusnatt på Åland, bara en sån sak! I stuga tack och lov. Och annars hade vi ju varken fått åka trampbåt, bli bortgifta till turkar eller äta go-frukost på båten i morse ;)











Kommentarer
Postat av: Emil

Hah, :)<3

Vi hade iaf tur med vädret 3! :)<3

2009-08-08 @ 08:21:06
URL: http://emilnorling.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha! Helt sant Emil :) <3

2009-08-09 @ 15:24:59
Postat av: Åsa

Jag har en fin bild på dig med en viss icke svensktalande man om du vill lägga upp den här... säg bara till i sånna fall! Puss

2009-08-09 @ 19:40:36
Postat av: Emil

Hahah! :D Åsa!

2009-08-09 @ 22:08:01
URL: http://emilnorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0