Borta bra men hemma bäst

Hemma igen, en kort liten stund. Typ ett halvt dygn. Men jag får iaf sova i min egen säng! Bara en sån sak liksom.

Egentligen skulle jag vilja dra hela harangen nu men det orkar jag inte. Har suttit på arslet oavbrutet (nästan) sen igår den 2/8 kl 14 så jag orkar helt enkelt inget mer. Man sover inte bra på en buss, även om man dock faktiskt sover om man heter Matilda Karlsson. Var som helst, när som helst, hur som helst.

Taizé har verkligen varit en upplevelse. Tröttsamt men roligt och jag har lärt mig en hel del och dessutom träffat sjukt mycket härliga människor!

Nu ska jag sova och tvätta, ni får vara glada för det lilla.

Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: Emil

Ska du sova och tvätta samtidigt? Sen kanske du ska ta ett cykel pass i sömnen oxå? ;)<3



Skönt att du är hemma! (a)<3

2009-08-04 @ 09:18:11
URL: http://emilnorling.blogg.se/
Postat av: Åsa

Instämmer med Emil, skönt att du är hemma;) Nu drar vi till Åland gumman! <3 Ses snart! Puss

2009-08-04 @ 09:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0