Sälen 09

Jag kom ju som sagt hem från 5 dagar i Sälen igår. Härligt har det varit!

Vi åkte upp i fredags morse och möttes av halva släkten som redan befann sig i stugan. Pappa och jag tog en tur upp på berget med cyklarna, vilken senare följdes av en stund i bastun och en god middag. En riktig kanonstart! 

 
Dessa busfrön mötte upp i stugan!       Trögt uppför...                                          ......lite fortare utför :)

Hela påskafton tillbringades i Lindvallen i snön. Det var så himla roligt att se skidglädjen hos kusinerna! Snögubbeborg avverkades och även lite svängtips! :) Efter lunch sade knäna ifrån, men som tur var fanns inte ett moln på himlen så trots allt trivdes jag ganska bra vid väggen utanför donken precis nedanför backen.. :) Färg på näsan gillas starkt! Även denna kväll avslutades med bastu, middag och påskägg såklart!


Lovely weather!

Kommande dagar blev det inte fullt lika bra väder tyvärr, men två skiddagar till fick vi i alla fall! Pappas 40-årsdag firades, ett par fynd gjordes, skolböckerna hann också åka fram, det skrattades (jag är ju hyfsat bra på det.. :))....


Full fart!


Kort sagt en härlig semester och alltid svårt att åka hem därifrån..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0