Punkt(er) och pricka

Muntliga nationella i Engelska A är avklarat och därmed kan Nationella Engelska A läggas bakom ryggen nu och det är bara att invänta ett slutgiltigt betyg på det hela. Jag tror nog jag vet vad som väntar men ja, man kan ju aldrig vara säker. Därmed är bara ETT nationellt prov kvar - B-delen i Matte A-provet som är på fredag.

Saker och ting börjar ticka iväg. Vi har nu endast:

1 terminsprov i Piano (I MORGON!!)
1 nationellt delprov,
1 NK-prov,
1 SH-prov,
1 Matteprov,
..och en restuppgift i svenska (som jag har liggandes) kvar av terminen.

Sen ska jag ta mig sjutton ta sommarlov mentalt. Det kan jag lova.

Då blir det musik, grisar, umgänge och välmående för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0