Check!

Sommaren närmar sig. Min hjärna gick just på sommarlov. Ett arbete för tidigt dessvärre men jag får sparka igång den igen i helgen helt enkelt.

- Sista provet för året (Matte) - Check!

-
Balzac och den [...] - Check!

- Naturkunskapsprovet i miljö (med resultat i handen redan!) -
Check!

-
Alla nationella prov (+ meddelade resultat i matten) -
Check!

-
I princip allt instrumentalt för året -
Check!

-
Betygsprat med lärare och säkrade betyg - Check! (iaf till hälften..)


Som vi säger, jag och JennyPenny: "Det går BRA nu!".

Nu så! Bara en halv inlämnings-rest kvar innan det är sommarlov på riktigt.

Näst på schemat står att pila ner på stan för att få nåt i magen och därefter få käften tillsnyggad och en aning öm hos den där tandläkar'n jag måste dras med var sjätte vecka. Jag älskar mitt järnskrot. Därefter vidare till Regina för att se "Spelman på taket". Woho!

Kommentarer
Postat av: Faster

Ha det så trevligt i kväll. Vi kanske ses i helgen. Tänka att du klarat av första året på gymnasiet nu. Häftigt.

2010-05-27 @ 16:47:26
Postat av: Matilda

Sv: Tack faster det var mycket trevligt! Riktigt riktigt bra uppsättning! Jo vi kanske springer på varandra i grishagen? Puh ja, ett år går så fort...

2010-05-27 @ 23:28:14
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0