Brutet löfte

Då det spöregnade hela dagen igår och även på kvällen då jag tittade till mina små 12 glädjeämnen, och jag inte hade någon kamera tillgänglig idag direkt efter skolan så har jag alltså ännu inga bilder.  Dessutom var det redigt geggigt idag så jag hade inte velat krypa omkring med en kamera nu ikväll...

Det får bli när det är lite torrare!

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, ni får låta er hållas så länge. I morgon kanske...

Gla'a skitar är det ska ni veta. En var lite trött i benen igår troligtvis på grund av kylan och regnet och eventuell vitaminbrist men idag hade det ordnat upp sig bättre. Lite E-vitamin och sol så löser sig det mesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0