Äntligen en dator

Sådär ja, en riktig uppdatering är på sin plats. Känns som om det var ett tag sen!

Tiden går så fort så jag blir alldeles vimmelkantig. Ändå känns det som att den skulle kunna få gå ännu fortare ibland. Särskilt de tre veckor som är kvar fram till sommarlovet skulle kunna få gå fortare... Dock är det endast TVÅ prov kvar nu och de ska klaras av under den kommande veckan. Fantastiskt.

Jag är en liten liten stress-get nu fram till sommarlovet men det ordnar snart upp sig. Det är väl jag i ett nötskal. Jobba som en tok i perioder, göra det som känns bra för stunden i andra perioder. Bara jag inte sitter sysslolös så. Rutiner är också bra vilket jag får nu i och med mitt grisfarmande. Good good.

Grisarna ja.. Puh, farfar och jag jobbade stenhårt hela gårdagseftermiddagen med att få i ordning det sista med stia, foderstationer och sånt. Veterantraktorn fick åka fram också vilken jag puttrade omkring på. En syn för gudarna ska ni veta! Haha!

Och idag anlände de små gullefjunen. Alerta men ändå lugna och trygga. MYCKET härliga, supermysigt har vi haft det på eftermiddagen jag och mina grisar. ;-)

Nu får jag bli "månskensbonde" de kommande tre veckorna. Sena kvällar och tidiga morgnar.

Förvånande nog har jag bara tagit bilder med mobilen idag. I morgon ska ni få se lite riktiga bilder!

Om ni vill?

Okej, ni har inget val.

Oink oink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0