Ett annorlunda inlägg

Terminens bästa pass har körts! Wow vilket tryck! Riktigt kuligt. Mina söndagsdeltagare är fantastiska. Alltid glada, positiva och arbetsvilliga. Mina pass är inget utan deltagare.

Annars så tänkte vi på en sak (och vem den andra var kan ni ju klura på).

Det är här inlägget tar en vändning. Sånt här brukar jag nämligen inte blogga om, men nu är det sjutton allvar och jag måste få SVAR.

- Om man gör bröstimplantat och redan har lite bröst (man är alltså inte helt platt), var gör dom AV inläggen? Gräver dom ett hål mitt i och sprutar in lite? Lägger dom det "under" om ni förstår vad jag menar..? Eller ovanpå? På sidorna?

HUR GÖR DOM??

OBSERVERA KÄRA MÄNNISKOR: Det här är inget jag funderar på att göra, det var bara en tanke som slog mig.

*Bild på tutte* (Jag lägger nämligen inte ut sånt, ni får fantisera själva)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ring HM, han vet nog... ;-)



Kramar



Pappa

2010-03-28 @ 22:46:10
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: Maria

Hmm... Tja om jag har fattat rätt så lägger de in implantaten från vecket under bröstet (om man nu har hängande, typ), i nedre delen av vårtgården (hu så hemskt), i armhålan eller i naveln (herregud va långt de måste putta upp silikonet) och de lägger implantaten under eller över bröstmuskeln.

Uff, det gör ont bara att tänka på det!



:*



/Doktor Hallengren

2010-03-30 @ 21:47:52
URL: http://icoloridellavita.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: HUA! Otäckt värre ju! Aj aj aj...



Tack för info Maria! :*

2010-04-06 @ 21:38:20
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0