Bajs

Oerhört mogen rubrik må jag säga. Så på den kommer ett oerhört moget inlägg.

Matilda Karlsson är inte riktigt till freds med livet idag, men men. Är det inte typiskt att det blir sunkigt så fort det ska hända lite grejer. Gah. Nu är visserligen så att det aldrig är läge att bli dålig när man heter Karlsson, men vissa gånger passar det till och med ÄNNU sämre än andra. 

Önska mig en god natt och håll tummarna för att det här är glömt i morgon så jag kan sjunga för glatta livet med "Elvis".

På tisdag åker Johanna & jag till Romme så då är det livskraft big time som gäller!

Just so you'll know: Mitt huvud sprängs snart. Och ja, jag har inget bättre för mig än att klaga för tillfället. Bättre tider väntar. Jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0