Taskigt läge

Jag och min kalvbajsgröna Bonde-tshirt är hemma igen.

Ni skulle bara veta hur störande det är att: ha en bloggidé på G, öppna upp Internet och tappa bloggidén i samma sekund som man ens funderar på att knappa in "blogg.se" i adressfältet.

Så, ni kan väl få äran att glädjas lite med mig i stället.

- Endast 4 skoldagar kvar.
- LEDIG dag i morgon. Hörde jag ett "Åååh vad vi är avundsjuka..."? Vänta bara tills ni får höra att en tredjedel av min skola tar studenten i morgon. DE om några kan man vara avundsjuk på.
- Jag slutade redan klockan ett idag. Underbart med tanke på att jag igår faktiskt började "typ" klockan ett.


Dagens I-landsproblem och tillika största problem och olycka:

Varför i hela världen skulle det största molntäcke vi någonsin skådat dra in över Västland JUST i den stund som jag äntligen orkade resa mig från köksbordet efter eftermiddagens kaffedrickande och bege mig ut på balkongen för att sola. Det hör till saken att molnen inte drog undan sen på resten av kvällen. Jag som skulle bli BRUN. Mañana, mañana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0