Rädsla - big time

Ehm, jag brukar inte ha problem med djur (fåglar är det första undantaget). MEN sniglar är ju bara för läskiga.

Haha igår skulle jag kolla läget i Kolarkojan inför nästa vecka. Mamma var med.


Jag går före och ska öppna dörren. *tralalalala, tänker inte alls*. Hejdar mig två centimeter från handtaget.

*AVGRUNDSVRÅL och ett hopp som skulle tagit OS-guld i baklängeslängdhopp*

Mamma livrädd och undrar:
"Matilda vad står på? Vad GÖR du?"

Varpå jag skriker: "MEN DET SITTER JU EN SNIGEL på HANDTAGET! DU tar bort den NU!"


// Tjejen som verkar gilla djur men egentligen spottar tuggummi i naturen "Mot fåglarna", skriker högt över en snigel och tar tigersprång på stan eftersom den-där-duvan-blängde-som-om-den-skulle-anfalla-vilken-sekund-som-helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0