Lediga fredag

Jag har förslappat mig så i skallen att jag inte kan förstå hur jag någonsin ska kunna komma tillbaka in i snurren i skolan i höst igen. Det problemet tar vi .

Dagen är helledig, har ingenting sådär just planerat förutom de dagliga grisrutinerna men jag lär ju inte sitta sysslolös precis. Är det något jag är bra på så är det att sysselsätta mig. Har man inte arbete så skapar man sig arbete. Så är det!
 
Så, dagens första "måste" ska nu klaras av. Det får bli en cykeltur till Vad och mina (ännu bara) 12 små sommargäster som växer på sig. Två veckor har de varit i mina händer och de blir bara större och större. Vad ni kanske inte visste är att en smågris växer ett halv kilo om dagen ända fram till slakt. Tur att man inte är gris säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0