Åsa Bloggar: Gullungar i stan...

Vilken härlig start på min låååånga semester! 18.11 hämtade jag THE GULLUNGS! Glada i hågen kom de traskandes mot bilen och jag upptäckte när dom gick emot mig att dom är lika långa nu...

Vi åkte hem med bilen och knallade iväg till Svenssons Taverna där Martina och Lucas mötte oss.  Abbe och jag delade en pizza men Matilda klämde en hel själv, shit tänkte jag! Nu kommer det bli som när hon var liten! Att hon efter ett tag skulle börja vrida sig och åla sig som en orm... klaga över att hon inte kan andas och att det trycker över bröstet!!
Nu två timmar senare kan jag och Albert pusta ut i soffan för Matilda mår bra och hon har även fått plats för lite kulglass på hemvägen!

I morgon ska vi upp tidigt för att bege oss till Fyrishov och se TV4 inspelning av postkodskampen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0