Uppskjut

Kanske dags att börja vrida tillbaka dygnet? Jag misslyckades ikväll igen. Trots allt är det inte skola förrän på tisdag. Och jag är rädd att jag kommer tänka lika ända fram till måndag kväll. No good.

Konserten ikväll var en riktig genomkörare, roligt och härligt. Det mesta klaffade får jag lov att säga och särskilt inledningen kändes effektfull. Experiment i kyrkorummet som lokal är alltid kul! Mer sånt!

Av någon konstig anledning har det blivit mycket Händel den här hösten och jag gillar det mer och mer. Arior och körsatser är otroligt fina och det är grymt roligt att sjunga dem. Tänk vad man kan ändra sig. Jag som aldrig tidigare tyckt om att sjunga tvättäkta klassisk musik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0