Kvällsnöje

Med Melodifestivalen i bakgrunden har jag varit fortsatt pysslig hela kvällen. Ett projekt som legat ofärdigt påtagligt pinsamt länge har nästan avslutats och ett annat som funnits i tankarna länge har jag äntligen gjort slag i saken med.

Det här med Melodifestivalen... Jag tycker nog det är lite sorgligt vad det blivit av det egentligen. Numer är det bara en fråga om pengar, pengar, pengar (alla röstningsmoment som jag blir fullständigt galen på. Tack gode Gud att pengarna gick till något bra den här gången), dom längsta och snyggaste benen och de sötaste pojkarna. Charmen har liksom försvunnit på något vis. Tursamt nog var programledartrion bra och Salems låt.

Hur som helst: Jag flängde mest runt hemma hos mormor och sprang mellan symaskinen och soffan. Nålade, pillade, sydde lite, stickade lite.

Klockan är mitt i natta men det tänker jag inte heller bry mig om. och GUD vad det osar tvärtemot-tonåring om det här inlägget. "Jag bryr mig inte. Jag skiter i det här. Jag hatar Melodifestivalen. Jag är tjock. Jag skär mig i armarna. Jag skolkar." och DÄR gick jag en aning överstyr.

Till saken. Jag behöver nämligen göra ett spinningpass och känner för att göra det nu, så det är bara att låta bli att titta på klockan och sätta igång.



Mitt evighetsprojekt som inte tar någon tid när man väl håller på. Grejen är bara att komma ihåg att det faktiskt ligger oklart i en kasse någonstans där det legat 1½ år. Varför gör jag så för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0