Hål

Håltimme, håltimme, håltimme. Visserligen var min håltimme väl behövlig idag för nu slipper jag sitta hemma och skriva uppsats ikväll! Men nu då..? Nästa lektion om 40 min och jag är klar.

Måndagarna som vanligen består av alldeles för långt hål blev en trevlig sådan igår. Bio! Nästan som på riktigt. Som sända från himlen kom teatrarna från 2:an och frågade om vi ville kolla på "bio" som dom riggat upp i mörka teatersalen. Finding Neverland fick nästan två timmar att flyga bort hur lätt som helst.

I söndags smålog asgarvade jag litegrann när jag tittade på nyhetsmorgon. Larz Kristerz var där, och det var inget fel i sig. Det var när dom visade alla gamla 70-talsdansbandsgruppers namn som jag fullständigt dog. Kjell Göranz och allt vad dom hette. 

När jag ändå är inne på söndag så hade vi Taizégudstjänst i Karlholm då. Det var mysigt och lyckat, folk ville inte gå hem :)

Nej nu ska Pladdermaja vara sluta. Finns risk för att jag annars bara fortsätter ordbajsa på grund av min otroliga uttråkighet.



 Bolandgymnasiet is the place to be!



Vill ni veta en sak? För det första har jag sång idag, tralalala! För det andra är det höstlov snart vilket innebär Göteborg och slapp! För det tredje kommer det bli en lugn och skön kväll ikväll. Väl behövligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0