Så var man tillbaka på noll igen.. ;)

Det blev en cykeltur! 37 km totalt, varav ungefär 15 med sällskap. Precis som förväntat blåste det rätt skapligt och jag hann även med att få några regndroppar på mig.

Nöjd med att dagen till ära ha tränat, åkte jag till faster på födelsedagsfika. Tårta. Och därav rubriken. ;)

I övrigt snurrar det mycket skoltankar just nu. 3 år på högstadiet är snart slut. Det känns overkligt och betygspressen är fortfarande rätt tuff. Nu när det går mot sommar är väl inte heller motivationen något att skryta med..

Under morgondagen ska jag klara av mitt allra sista nationella delprov. Det om något känns overkligt.. Dessa prov har känt ungefär som "A never ending story"..

2 dagar kvar som jag räknar timmarna. Sen styr mor och jag kosan söderut där vi över helgen kommer turista och en av dagarna även ägna oss åt sportevenemang :) Trevlans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0