Nyfriserad

Mycket trevligt att ha en riktig stjärnfrissa i släkten ska ni veta ;) Idag fick hon sätta saxen i mitt hår under "befallningen" - Gör Precis Vad Du Vill :) Och det gjorde hon. KORT i bak, eller, överallt förresten. En kort frisyr med långa hårtestar endast i fram, och en ganska lång men rak hellugg. Jag benämner numera mig själv som korthårig, kan lätt säga att jag har kortare hår i bak än vad tex min bror och min far har! Jättenöjd! Lite ovant att tvätta håret bara..

Touren har börjat och jag har inte sett en endaste minut av den. Eurosport är visst inte riktigt vän med TVn här uppe så jag får nöja mig med att följa trevligheterna på nätet. Dock ägnade TV4 en massa tid åt Touren på förmiddagen! Precis lagom efter mjölkningen så satt Roberto Vacchi i studion och pratade cykel. Himla bra var det till och med, då killen från TV4 faktiskt var en riktig cykelnörd han också. Hoppas ni cykelfans inte missade det.

Usch, i morrn har jag varit här en hel vecka. Alltså har jag bara drygt 1 ½ kvar. Tråkigt men sant.

Gissa vem som har "sovmorgon" i morrn? Ingen mjölkning, alltså blir det ett par timmar extra i natt. Behövligt, minst sagt.

För er som inte kikat på kommentarerna till det förra inlägget kan jag berätta att pappa konstaterat att det var en lastare. Hör ni det, ingen traktor. Så slipper ni fundera mer på det. Han löste gåtan om fordonet (som jag för övrigt torkat fönstren på idag :)) Till mitt försvar kan jag säga att det nästan var en traktor. Då slipper jag som bonnunge skämmas över att jag inte ens kunde säga rätt om en traktor! ;)

Haha..

Sov så gott - det ska jag göra.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Och nu tycker jag allt att du ska lägga in en bild på ditt nyfödda, eh, nyklippta hår. ;D

2009-07-06 @ 04:33:59
URL: http://suckmylollipop.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag vill oxå se en bild! Kramiz gumman!

2009-07-06 @ 11:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0