Lång

Ibland är det utomordentligt bra med långa människor. Man ser dom liksom på flera hundra meters avstånd, från ena änden till den andra av en tågperrong mitt i folkvimlet exempelvis! Hittade Larsson och Mimmi som tågsällskap till hemresan från skolan idag. Trevlans! 

Jag skrattade väl ungefär hela vägen från Uppsala till Tierp men det är lite svårt att återge utan att vi ska framstå som dumma i huvudet eller så. Hur som helst blev mitt nya smeknamn "brandposten" då vi väntade på bussen i Tierp. Larsson överdrev min korthet en smula och kontentan i det hela var att jag förmodligen var så kort så jag var tvungen att stå och hoppa med reflexer i händerna för att bussen skulle se mig på morgnarna. Hm.

Lösning på problemet? Jo, skaffa ett plakat att stå med vid bussen: "Observera, jag är ingen brandpost! Jag vill också åka med!"

Japp.

Nu ikväll har det varit lite julpyssel i Snatra. Knäck, julklappar, lite Idol och en annorlunda pepparkakskreation anno 2009....


Kommentarer
Postat av: the

HAHAHAH, skrattar fortfarande... HAHAHA

2009-12-11 @ 23:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0