Nytt och fräscht

Jo just ja:

Jag tänkte skaffa en ny blogg inom snar framtid. När är än så länge oklart, det kan hända att det dröjer ända fram till sommarlovet. Fortfarande här på blogg.se men anledningen är att det ska bli ett nytt bloggnamn som är LÄTT att komma ihåg.

Hur enkelt är det med "jo förstår du, du går in på matilda karlsson med fyra s, punkt blogg, punkt s e...blablabla"

Varför krångla?

Därför - om någon har nåt fyndigt asbra namn kan den ju gärna haspla ur sig det. Min fantasi är nämligen inte den bästa. Lite hjälp har jag redan fått så jag har några bra namn ligger på lager...

Stopp nu, jag vet vad ni tänker. "En grisfarmares vardag" känns inte riktigt okej.

Kommentarer
Postat av: Silva

Basord - Fantastic

Matastic

Matilastic

Karltastic

Pigfacotry :D

2010-05-17 @ 08:52:59
Postat av: Matilda

Sv: Du är rolig du Silva! Jag ska absolut ha dem i åtanke, tackar!

2010-05-20 @ 20:46:56
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0