Ett huvud som....känns

Jag har en obeskrivlig huvudsmärta och skulle helst vilja lägga mig och dö i ett hörn.

MEN jag bestämde mig för att gå och lägga mig istället.

Sorry för dålig uppdatering. Jag kan ju passa på att kasta ur mig att vi slog ihop två lektioner så vi slapp den sista och jag därmed kom hem redan halv tre idag. Fantastiskt. Därför hann jag åka till Vad och pyssla i grishagen med lite foderplaces och sånt. Hjälpredor hade jag också, jösses anåda vad de jobbade och slet. Spinningen blev en intensiv historia med Michael Jackson som ackompanjemang passet igenom. 4 tappra deltagare. Jag menar, man cyklar inte INNE när solen skiner och det är sommarvarmt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0