Tusen sköna

Ja, jag vet hur man använder särskrivning.


Jag vill upplysa herrskapet såhär på nattkröken om att jag har en del söta och trevliga bilder att slänga upp här i morgon när jag tagit mig tid att lägga in dem i datorn. OCH de har ingenting med grisar att göra. Ha!

Förresten, jag hade glömt hur urbota astråkigt det är att klippa gräs. Det funkar när man inte har något bättre för sig eller behöver en stund att bara få filosofera. Ingetdera hade jag idag. Därför var det rentav pisstråkigt men snyggt som attan blev det! Därför kunde det ju få vara värt det.



Dagens kvällsfilosofi:

Vad skulle hända om en katt föddes med håren åt andra hållet?




Kommentarer
Postat av: Mamma

Det skulle nog bli en Tratt-katt helt enkelt.. :P

2010-06-05 @ 00:29:10
Postat av: Anonym

En kattastrof.

2010-06-05 @ 09:54:42
Postat av: Matilda

Sv: Ja jag ser här två bra svar faktiskt. Trattkatten fylls på med vatten när det regnar eftersom pälsen fångar upp allt och inget rinner av. Hm. Blir för tungt och orkar inte över vägen. Blir överkörd = KATTastrof. Där har vi det!

2010-06-06 @ 01:01:08
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0