Dag 1

Om det är någon som har missat det så har jag SOMMARLOV. Som sagt, om det var någon som nu inte visste det liksom.

Vad har jag då att säga om det första dygnet i frihet? Jo, gårdagseftermiddagen var mycket trevlig. Hela dagen förresten. Mysigt att bara umgås i vår lilla klass, fika och snacka järnet och sedan ha avslutning i solen ute på skolgården. Spelningen gick dessutom bra och lärarna spexade till ett riktigt höjdarnummer. Hoho. Sjukt kul när människor man minst förväntar sig det av, bara släpper loss alla hämningar och kör på. Underbart. Terminen avslutades (precis som efter allt annat vi avslutar i vår klass) på Storken.

Mycket trivsamt och trevligt är det också att träffa massor av människor man inte sett på ett tag. Jisses vad med folk jag träffat både igår på Olanders avslutning och idag på Björkängens. Skojigt värre! Och jag träffade EBBA vilket är värt att poängtera. Hon den rackaren åker till Cypern idag. Här regnar det som attan. Men jag är inte alls bitter. Skynda dig hem nu din knasboll - snart ska vi på stipendiemiddag!

Tihi, idag fick jag sällskap av Felicia i kyrkan. Trevligt som sjutton. Så: jag hoppas hon har någon stund över i sommar nu när jag ska vara hemma i massor så vi kan prata ihjäl varandra någon dag.

Nu ska jag sluta ordbajsa innan det här blir ett ännu tråkigare dagboksinlägg. Det bär iväg till Per snart för lite firande tror jag minsann! Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0