Cold

Jag har blivit förkyld över natten och är det något jag hatar så är det just det: att vara förkyld. Förmodligen beror det på att min kropp totalt stressat av de senaste 3 dagarna och inte vet riktigt hur den ska bete sig nu. Inget ont som inte har något gott med sig. Jag kan utan dåligt samvete ligga på soffan och grotta ner mig i en bok. Ny börjar dock mitt rastlösa jag uppenbara sig. Det finns gränser för hur länge man kan göra Ingenting när man heter Matilda Karlsson. Hihi, vi har en vän som är bosatt i Australien vilken skrev i morse att denne tagit n eftermiddagspromenad i VINTERsolen. 25 grader varmt och klarblå himmel. "Okey, jag har precis fått sommarlov och har 15 grader och moln utanför dörren". Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0