Fredag hela veckan

Numer känns det som att det är fredag hela veckan ungefär så jag är inte riktigt med i matchen vad det gäller veckodagarna. Tydligen så är det fredag idag. Ledighet som ledighet, hallå.

I helgen ska jag i alla fall få röra på fläsket! Det ska bli sjukligt spännande. Jag gästspelar på Frösan och har spinning i morrn kl 10.30. Ett fartfyllt Lapspass som kommer bli grymt. Med tung och härlig house kan man köra nästan hur hårt som helst ;) 
 
Kvällen ska jag spendera tillsammans med tre (fyra?) busfrön med Robinson och annat lördagsmys.

På söndag är det åter dags att äntra Frösan då det är dags för vinterns grymmaste pass. "Sticky and Sweet indoor tour" som vi valt att kalla det så fyndigt. Då blir det konsertfeeling på så hög nivå det går att uppnå i en spinningsal. Ser ut som att det blir fullbelagt den kvällen vilket både höjer förväntan på upplevelsen för oss och deltagarna. Kul!



P.S. Jag har varit med om mitt livs sjukaste middag. "Knäppgök" livar upp kan jag ju säga. Herregud.

Ett av mina två kort:

Ett av mammas två kort:


Kommentarer
Postat av: Faster

Jag har också haft liknade uppgifter på en middag. Jag skulle kritisera maten.

2010-01-02 @ 10:29:45
Postat av: Åsa

Jag fick riktigt roliga lappar som jag trivdes med! Tack för igår' pöss

2010-01-02 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0