SPETS

KONSERT på G!

EDIT: Haha, mitt puckade jag, ni vill väl kanske veta vilken dag det är..

Plats: Alfvénsalen i Uppsala
(Ligger i korsningen mellan S:T Johannesgatan, Linnégatan och Västra Strandgatan, strax söder om Linnéskolan)

Datum och Tid: Måndagen den 16:e november klockan 18.30

Program: Allt från Purcell och Chopin till Michael Jackson!


...och vilka är det då som uppträder? Jo ser ni, det är spetsarna! Vi nio spets-musikelever från Bolandgymnasiet (ettorna + tvåorna).

Självklart är det gratis att gå!

Så nu ser ni till att komma, det kommer bli kanon!

VÄLKOMNA


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag kommer! Bra att det är nära oxå. Du har glömt skriva datum. El är de jag som missat? Puss

2009-11-02 @ 19:43:00
Postat av: Anonym

precis en dag vore kul också kram

2009-11-02 @ 19:47:48
Postat av: Abbe

Jag tror jag kommer... :)

2009-11-02 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0