Yrt och galet

Bolands Våryra i Stora salen på UKK har klarats av idag. Dagen i sig var väl lite småtrasslig men det är också i sin ordning att det ska vara det... Det hör liksom till. Föreställningen gick bra, lite drygt 2 timmar inklusive paus tog hela alltet. Så efter nästan 16 timmar hemifrån var det rätt skönt att "landa" igen. Puh. Även om dagen egentligen mest bestått av väntan så tar det på krafterna.

En skön mix av människor och stilar i showen var det tycker jag och det var uppskattat av de åhörare som jag pratade med efteråt. Mycket publik hade vi vilket var sjukt kul! En vild gissning är att det bör ha varit 600-700 iaf i publiken. Inte illa det inte!

Sen händer det alltid oväntade saker också. Stackars basistens noter flög all världens väg på en av låtarna. Spännande värre. Tursamt nog var han precis bakom ryggen på mig så med hjälp av min pekande vänsterhand kunde hoppa in i mina noter istället. Det gick förhoppningsvis publiken obemärkt förbi. Sånt som händer!

Kul, men tröttsamt.

Nu ska en zombieliknande Karlsson sova. Det är trots allt en dag i morgon också.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ledsen att jag inte kunde vara där ikväll. Sov gott nu älskade söta. Kram Mamma <3

2010-05-11 @ 00:13:02
Postat av: Maria

Matilda, du ger skållat troll ett ansikte =D



Kram

2010-05-11 @ 08:01:44
URL: http://icoloridellavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0