Trööööök

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Jag vaknade före väckarklockan i morse av ett dunkande huvud och insåg ganska snart att det inte skulle bli någon skola för mig. Tung och trött i kroppen och ett huvud som fortfarande inte är fit for fight. Så, jag sov bort halva förmiddagen. Jag kan i alla fall konstatera att jag hatar - verkligen hatar - att vara hemma såhär. Totalt värdelöst.

Det verkar i alla fall som om det är allergin som gör sig påmind. Luftrören känns småtrånga, ögonen svullna och irriterade och näsan nysfärdig hela tiden.

Well well, nu ska jag inte sitta här och deppa. Vi har nationellt prov i matte i morgon så jag sätter mig väl med förberedande övningsuppgifter eller något annat skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0